Asistencija

Novosti

DO OPTIMIZIRANJA LOGISTIČKIH TROŠKOVA S PRAVIM LOGISTIČAREM

U 5 koraka do optimiziranja troškova logistike

DO OPTIMIZIRANJA LOGISTIČKIH TROŠKOVA S PRAVIM LOGISTIČAREM
Menadžeri se na dnevnoj bazi susreću s pritiskom i potrebama optimizacije logističkih troškova, a istovremeno žele zadržati visoki nivo usluga i njihovu učinkovitost. U RCM-u se opredjeljujemo za 5 koraka koji će vašem preduzeću pomoći optimizirati logističke troškove unutar istog.

 

1. Uklonite skupe pogreške zbog vaše nepotpune dokumentacije ili odabira neprikladnog logističkog partnera.

U logistici se pogreške pojavljuju često i imaju svoju cijenu. Vaša roba npr. radi nedostataka podataka ne može biti dostavljena na vrijeme ili se kašnjenja prikupljaju u skladištima u lukama jer je dokumentacija o uvozu, izvozu ili tranzitu nepotpuna. Dakle, vi se brinete o odgovarajućoj dokumentaciji, a odabrani logistički partner može dokazati njezinu kvalitetu održavanje certifikata upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015 i AEO certifikata što dokazuje da je logistički partner siguran i pouzdan poslovni partner u međunarodnoj trgovini.


2. Procijenite usluge s višom dodanom vrijednošću.

VVećina pružatelja usluge logistike pruža jedan oblik usluge s dodanom vrijednošću. Te usluge mogu biti jednostavne poput označavanja proizvoda ili složene kao cjelovita prilagodba proizvoda. Prijenos određenih zadataka na različite pružatelje logističkih usluga nije uvijek najoptimalniji. Može postojati isplativiji pristup, kao što je dovršavanje lakših usluga unutar tvrtke ili putem poslovnog partnera koji na jednom mjestu pruža sveobuhvatne logističke usluge:

Sve vrste usluga prijevoza:

  • kopneni prijevoz: domaći i međunarodni cestovni prijevoz djelomičnih ili kompletnih tereta; izvanredni transport – teški tereti i tereti izvanrednih dimenzija; organizacija željezničkog prijevoza (kontejneri + generalni teret); prijevoz opasne robe (ADR) i organizacija prekrcaja i skladištenja.
  • pomorski prijevoz: kontejneri – FCL (puni kontejneri) ; spremnici – LCL (zbirni kontejneri); generalni teret i projektni teret.
  • zračni prijevoz.
Usluge carinskog posredovanja na jednom mjestu:
  • carinsko savjetovanje i carinsko posredovanje pri uvozu, izvozu, tranzitu: T1, T2, T2L, TIR.
  • sudjelovanje u carinskim inspekcijama; veterinarske, zdravstvene, fitosanitarne i tržišne inspekcije.
  • neizravno i izravno zastupanje u carinskim postupcima (postupak 40, postupak 42), podnošenje izvještaja Intrastatu.

Pri izboru špeditera, pobrinite se da on ima dozvole koje omogućuju carinjenje 24 sata dnevno, 7 dana, čime štedite vrijeme i novac. Važno je da imate dovoljan iznos bankovnih jamstava za pohranjivanje carinskih i poreznih davanja i dozvolu za pojednostavljene postupke. Međutim, strateško pozicioniranje njegovih poslovnih jedinica nije nimalo zanemarivo.

Više o mogućnostima u području carinskog posredovanja možete pročitati na jednome mjestu i to na: carinski postupci.

 

Ukoliko ne raspolažete vlastitim skladištem, odaberite skladište s mogućnošću carinskog skladištenja robe i sve usluge podrške. Važno je da se carinsko skladište nalazi u blizini glavnih luka, autocesta i željeznica. Ima carinjenja koja vas oslobađaju tereta plaćanja uvoznih carina. Korištenjem ove vrste usluge lakše ćete upravljati vlastitim zalihama i prostornim ograničenjima. Osigurajte potpunu distribuciju, od prikupljanja na licu mjesta, rukovanja, carinjenja, prijevoza do skladištenja itd.).

Više o mogućnostima u području sveobuhvatnih skladišnih usluga možete pročitati na: www.skladisci.si


3. Optimizirajte logističke troškove i skratite vrijeme tranzita zbirnim pošiljkama (LCL)

Kada se dogodi da u vašoj tvrtki nema dovoljno tereta za punjenje pomorskog teretnog kontejnera, iskoristite uslugu LCL (manje od punog kontejnera) u glavnim lukama širom svijeta. Specijalizirane logističke tvrtke nude široku mrežu objekata i kontejnerskih teretnih stanica. To znači da vam može ponuditi prostor u skladištu koji se dijeli s robom drugih kupaca kako bi vam omogućio ekonomičnu upotrebu istovremeno pružajući učestalost, usmjeravanje i potpunu vidljivost sadržaja (FCL).
 

Više možete pročitati i na: www.lcl.si


4. Poboljšajte svoj novčani tok kroz carinsko skladištenje i uvozni carinski postupak 42

- Pri odabiru carinskog skladišta osigurajte da dobavljač skladišta ima carinska odobrenja koja će vašu tvrtku rasteretiti uvoznih carina. Zbog odobrenja carinskog skladišta nećete plaćati carine po dolasku robe već tek po puštanju robe iz carinskog skladišta. Dakle, s ovom vrstom pohrane robe imati ćete značajan utjecaj na novčani tijek vaše tvrtke.

Više možete pročitati na: www.skladisci.si

 

Carinsko posredovanje u carinskom postupku 42 namijenjeno je evropskim uvoznicima sa zapadnog Balkana i drugim zemljama koje nisu članice EU. Carinsko zakonodavstvo EU-a omogućuje vam carinjenje robe uvezene iz trećih zemalja u drugoj zemlji članici EU-a što odgađa plaćanje PDV-a tijekom carinskog postupka uvoza. Prednosti carinskog postupka 42 su u poboljšanju vaše likvidnosti na račun oslobođenja od PDV-a na uvoz. Na taj vam način neće trebati likvidna financijska sredstva prilikom uvoza robe.

Više možete pročitati na: Carinski postupak 42


5. Educirajte donositelja odluka.

Peti ukrep za zmanjšanje logističnih stroškov je verjetno najpomembnejši. Odločevalce znotraj podjetja poučite o tem:

  • što njihove odluke znače za logistiku,
  • koji su sinergijski učinci integracije sa specijaliziranim logističkim tvrtkama,
  • znanje o mogućnostima koje nudi zakonodavstvo EU-a u području logističkih usluga.

Nastojimo postići obostrano zadovoljstvo i ostvariti dugoročnu suradnju koja se temelji na
povjerenju pružanjem kvalitetnih usluga i visoke razine stručnosti.

Vjerujte nam!